Youtube

fletno na videu
V januarju 2007 smo z ekipo studia Sanmix posneli videspot z naslovom Lisička in v njem seveda odšpilali priredbo te znane ljudske pesmice z našega prvega cedeja Ne bom se jokala.

01_Urska Mele kot Lisicka

V naslovni vlogi lepe točajke je nastopila Urška Mele. Angleški naslov pesmi je Foxy, kar lahko pomeni majhno lisico, zlasti v Ameriki pa predvsem seksi babnico – kakšno naključje, kaj ne?

So pa face

Prave face so bili tudi zaljubljeni snubci! Igrali so Robert Ule, Slavko Logar, Andrej Mele ml., Branko Lovko, Sašo Švigelj, Stane Švigelj in Andrej Mele.

Lepa Brena_Grunf_in_Bedanz

Seveda tudi mi nismo bili od muh, posebej dobra je bila Lepa Brena, v ozadju pa sta se zabavala Leteči Ati in Bedanz (kako lahko taka omara sploh igra na kitaro?).

romanca na jezeru

Video sta posnela Miha Ivančič (kamera) in Vasja Stojanovski (režija). Posebej mi je bil všeč romantični pobeg na Cerkniškem jezeru.

—————————————————

Aja, YouTube! Temu “Broadcast Yourself” se sploh ne moreš izogniti. Če te ni tam, si v nevidnem agregatnem stanju, kot da te ni. Tak je danes svet! Smo gor!

—————————————————

4 thoughts on “Youtube

  1. привет в россию. спасибо для коментара. ты тоже занымаешся музыкой? даша

  2. slučajno sem prišla sem, ker je tud moj sine miha i. pa še muzikant sem tud jaz, tako da je takoj padla ocena, špilam pa frajtonarco btw..

Komentiraj